На першым этапе працы з флэш-карткамі рэкамендуецца ўводзіць новыя словы групамі, якія аб’яднаны агульнай тэмай. Такім чынам назапашванне беларускай лексікі не выклікае цяжкасцей і адбываецца свядома.
Праграма беларускай мовы прадугледжвае вывучэнне разнастайных лексіка-семантычных груп. Падручнік змяшчае шматлікія практыкаванні, накіраваныя на ўключэнне новых слоў у маўленне вучняў. Работу па вывучэнні флэш-картак і выкарыстанні набытых ведаў на ўроках неабходна весці паралельна. Гэта дасць магчымасць на працягу года ўвесці ў слоўнік вучняў увесь неабходны набор слоў.
Працаваць з флэш-карткамі можна як франтальна, так і індывідуальна. Самім сэрвісам ужо прадугледжана магчымасць самакантролю.
Працаваць з флэш-карткамі можна як франтальна, так і індывідуальна. Самім сэрвісам ужо прадугледжана магчымасць самакантролю.
І чвэрць
Тэма "Гародніна і садавіна" Тэма "Кватэра"
Тэма "Дзеянні"
Тэма "Ветлівыя словы"
Пісьмовы пераклад
Тэма "Школьныя прылады"
Тэма "Дзеці жывёл"
Тэма "Мясціны"
Тэма "Ежа"
Тэма "Каляндар"
Тэма "Зімовыя словы"
Пісьмовы пераклад
Тэма "Прафесіі"
Flash Card Deck created by Виктория Скальская with GoConqr
Тэма "Часткі цела"
Тэма "Дзеянні"
Тэма "Ветлівыя словы"
Пісьмовы пераклад
ІІ чвэрць
Тэма "З'явы прыроды"Тэма "Школьныя прылады"
Тэма "Дзеці жывёл"
Тэма "Мясціны"
Тэма "Ежа"
Тэма "Каляндар"
Тэма "Зімовыя словы"
Пісьмовы пераклад
ІІІ чвэрць
Тэма "Адзенне і абутак"Тэма "Прафесіі"
Flash Card Deck created by Виктория Скальская with GoConqr
Тэма "Часткі цела"